Почетком јануара наредне године општина Димитровград расписаће конкурс за суфинансирање пројеката производње медијских садржаја за чију намену ће бити издвојено 12,5 милиона динара, рекао је након седнице Општинског већа Дејан Милев, већник за образовање и информисање.
Према његовим речима, на конкурсу ће бити подржане две мере. За прву је из општинског буџета издвојено 1,5 милиона динара, а како каже ради се о суфинансирању производње медијских садржаја из области јавног информисања. Друга мера обухвата суфинансирање производње медијских садржаја на језицима који су у службеној употреби на територији општине и за њу ће из општинске касе бити обезбеђено 11 милиона динара, казао је општински већник.
Милев наглашава да је општина Димитровград, према Правилнику о суфинансирању пројеката производње медијских садржаја који предвиђа појединачна давања, 30. новембра донела одлуку о утврђивању висине средстава за суфинансирање пројеката у оквиру јавног информисања за ову врсту давања, за коју је како каже издвојено 430 хиљада динара.
Према речима Милева основни разлози због којих је локална самоуправа извдојила појединачна давања су потребе општине да кроз константе промотивне активности подигне квалитет манифестација од значаја за општину, промоција привредних активности и запослења у оквиру Радне зоне Белеш, представљање општине у оквиру процеса братимљења са општином Димитровград из суседне Бугарске, као и промотивне активности подршке приоритету општине у погледу одређивања мера активности за повратак и останак младих.
На дневном реду Општинског већа нашло се је још неколико тачака, међу којима и усвајање Извештаја о резултатима конкурса за доделу студентских стипендија за школску 2019/20 годину.
“Ми имамо две врсте стипендија које додељујемо, а то су редовне и ванредне. За редовне се рангирање врши искључиво на основу успеха студената, док се за ванредне, осим успеха сагледава и социјални статус студената, односно примања породице” – рекао је, између осталог, Милев.
Детаљније о седници Општинског већа говори Дејан Милев.