Opština Dimitrovgrad medijan medijan
  • Facebook
  • Youtube
  • Twitter
Јавни оглас за отуђење путничких моторних возила из јавне својине Општине Димитровград    -    ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У ЈАВНОЈ РАСПРАВИ О НАЦРТУ ОДЛУКЕ О БУЏЕТУ ОПШТИНЕ ДИМИТРОВГРАД ЗА 2025. ГОДИНУ    -    Директан пренос 9. седнице Скупштине општине Димитровград    -    Директан пренос седнице СО Димитровград    -    Очисти свој дом, избаци све што ти смета    -    Директан пренос седнице СО Димитровград    -    Јавни увид у нацрт Плана детаљне регулације за изградњу интерне кабловске инфраструктуре и објеката за трансформацију и прикључење СП Brebex  на 400kV преносни систем    -    ЈАВНИ ОГЛАС РАДИ ДАВАЊА У ЗАКУП СТАНА БРОЈ 20 У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ    -    П О З И В за достављање предлога за општинску награду и општинска признања поводом празника општине Димитровград - Рождества Пресвете Богородице – Мале Госпојине    -    Директан пренос седнице СО Димитровград    -   
ОДРЖАВАЊЕ ЧИСТОЋЕ НА ПОВРШИНАМА ЈАВНЕ НАМЕНЕ И ОДРЖАВАЊЕ ЈАВНИХ ЗЕЛЕНИХ ПОВРШИНА - АНКЕТА ОБАВЕШТЕЊА 20.12.2022

ОДРЖАВАЊЕ ЧИСТОЋЕ НА ПОВРШИНАМА ЈАВНЕ НАМЕНЕ И ОДРЖАВАЊЕ ЈАВНИХ ЗЕЛЕНИХ ПОВРШИНА - АНКЕТА

На основу члана 13. Закона о комуналним делатностима („Службени гласник РС“, број 88/2011, 104/2016 и 95/2018)  и члана  10. Одлуке о начину континуираног изјашњавања корисника комуналних услуга  број 06-88/2021-17/7-7 од 21.05.2021. године,  Радна гупа за спровођење изјашњавања  корисника  комуналних услуга, на седници одржаној 15.12.2022. године , донела  је следеће

 

 

О  Б  А  В  Е  Ш  Т  Е  Њ  Е

 

1.   Обевештавају се корисници комуналних услуга одржавање чистоће на површинама јавне намене и одржавање јавних зелених површина да  се у временском пероду од 20.12.2022. године  до 30.12.2022. године, путем анкете (попуњавање упитника) могу  изјаснити о квалитету пружених комуналних услуга за сезону 2022. годину, од стране вршиоца комуналних услуга – ЈП Комуналац  из Димитровграда.

 

2.  Упитник за прикупљање података о квалитету пружених комуналних услуга састоји се од 20 питања, са понуђеним одговорима,  на којим можете одговорити  маркирањем – обележавањем једног од понуђених одговора.

 

3.  Упитник је анониман и добровољан, лице које врши анкертирање ни на који начин  неможе захтеватим од кориосника комуналних услуга да попуни упитник уколико он то не желе.

 

4. Корисници комуналних услуга могу да преузму  упитник  на интернет адресу ( електронску верзију  упитника)  на сајту општине Димитровград www.dimitrovgrad.rs,  на благајни ЈП Комуналац  и писарници Општинске управе у Димитровграду.

 

5. Попуњени упитник – анкету, корисник комуналних услуга доставља Радној групи  убацивањем у кутију за анкету, која се налази у холу поред писарнице Општинске управе Димитровград  и  холу благајне ЈП Комуналац.

 

6. За контак особу за разјашњење нејасних питања око попуне упитника  одређује се члан радне групе надлежан за информисање и односе са јавношћу Адамов Борис

контакт телефон 0652855459, као и други чланови радне групе.

 

7.  Рок за објављивање извештаја о спроведеном изјашњавању корисника комуналних услуга и резултатима изјашњавања одређује се на  15 дана, од завршетку анкетирања и објавиће се на сајту општине Димитровград.

 

Прилог:  - Анкета провере квалитета пружених услуга.

 

РАДНА ГРУПА 

Председник                                           

Ћиров  Ценко                                                                    

close

Притисните "ЕНТЕР" за претрагу или "ЕСЦ" да бисте затворили прозор.

top